.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقادات پارلماني مازني هاي مجلس دهم كليد خورد:
التیماتوم يوسف نژاد براي كنارگيري مدیران ضعیف مازندران
برخی مدیران استان در حد و اندازه مسائل استانی نیستند و مدیری که نتوانست کاری برای توسعه استان بکند بهتر است از مسئولیت خود کنار برود، برخی از مسئولان در حد و اندازه دولت روحانی و تدبیر و امید نیستند.

در حاليكه علي اصغر يوسف نژاد انتقاد خود را از وضعيت مديريتي استان رسانه اي كرد كه بيش از اين نيز به مديران ارشد هشدار داده بود. اما آنچه انتقاد اخير وي را با گذشته متمايز مي كند اين است كه اينبار وي در قامت عضو هيات رئيسه مجلس اين التماتوم را به مسئولين ارشد استان داد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد در سخنان پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه برکات روزه داری در ماه رمضان برای مومنان نصیب خواهد شد، اظهار داشت: روزه داری باید به تقوا و پرهیزکاری ختم تا مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

وی افزود: برکات انسان روزه دار تسری به همه سال باید داده شود تا موجب پرورش جسمی، روحی و فکری فرد مومن در همه ایام سال شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دین اسلام محدود به یک کشور نبوده و جهانی شده است، تصریح کرد: دین جهانی مرز نمی‌شناسد و شهدای مدافع حرم استان نیز برآیند تفکرات ولایت‌پذیری و ولایتمداری هستند.

یوسف نژاد با بیان اینکه مبلغان دینی باید تفکر دین‌مداری و مردمسالاری دینی را به نسل‌های آینده انتقال دهند، افزود: ولایت فقیه با رای مردم شکل می‌گیرد و سبب تعالی جامعه دینی خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در همه تصمیم‌گیری‌های کشوری با رای منتخبان خود در مجلس شورای اسلامی اثرگذار هستند، گفت: مشارکت بالای مردم مازندران در انتخابات سبب شده تا نمایندگان به دغدغه‌های رهبری و مردم که اساس شکل‌گیری نظام هستند را توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه انسجام بین مسئولان و نمایندگان مردم مازندران در خانه ملت سبب توسعه متوازن استان می‌شود، افزود: باید مردم ثمره شیرین خدمتگزاری مسئولان را به مردم بشناساند.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه مجلس عصاره ملت بوده و باید در بستر سالم برای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند، گفت: مجلس باید در راس امور بوده و همدلی و همسویی بین نمایندگان بین آحاد جامعه باید تقویت شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باب جدید خدمت نمایندگان به مردم فراهم شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم صادقانه، منافع ملی و عمومی برای آحاد جامعه در مجلس تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه قصد و همکاری مجلس با دولت و ملت در صحنه‌های داخلی و بین المللی است، افزود: تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس، ایجاد اتحاد بین نمایندگان مجلس و دولتمردان بوده که می‌تواند مبنای کار مجلسیان در آینده باشد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های متعدد استان در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی، دامداری و زارعت، تصریح کرد: با اتحاد و همدلی مسئولان استانی و نمایندگان بهتر می‌توانیم توسعه مازندران را به شکل متوازن ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تجربیات تلخ و منفی گذشته برخی نمایندگان نباید سبب عقب ماندگی استان باشد، افزود: مازندران باید استانی دیده شود و قابلیت‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری هر شهر استان باید متناسب با اقلیم آن نقاط پیشرفت کند و همه نمایندگان باید با هم همکاری کنند.

یوسف نژاد با اعلام اینکه نمایندگان مازندران باید همه مقولات توسعه ای استان را کلان ببینند و صرفا به حوزه انتخابیه خود اکتفا نکنند، گفت: نباید مسائل استانی به دلیل برخی نیازهای شهرستانی روی زمین بماند و اتحاد در مقولات توسعه ای نقش نمایندگان را از موضوعات حوزه انتخابیه به سطح ملی تسری می‌دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مدیران استان در حد و اندازه مسائل استانی نیستند و مدیری که نتوانست کاری برای توسعه استان بکند بهتر است از مسئولیت خود کنار برود، افزود: برخی از مسئولان در حد و اندازه دولت روحانی و تدبیر و امید نیستند.

وی با اشاره به اینکه برخی ادارات متاسفانه به مرکز آمار تبدیل شده و این آمارهای غیرواقعی سبب عقب ماندگی توسعه ای استان می‌شود، گفت: متاسفانه بسیاری از اقدامات این مدیران سبب پس رفت استان برای سالهای متمادی شده است.

یوسف نژاد با بیان اینکه همدلی و همسویی، واقع بینانه حرکت کردن مسئولان باید سبب توسعه واقعی در مرکز استان شود، افزود: بنده از دولت دفاع ولی وکیل الدوله نبوده و دیدگاه‌های مردم را برای تبدیل شدن به قانون انعکاس خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه از فرصت‌های پیش آمده نمایندگان استان برای خدمت به مردم تلاش بیشتری شود، گفت: از حضور نخبگان، مشاوره‌های فکری که برای توسعه استان ایده دارند استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 خرداد 1395
مدیری که هم تو دولت خاتمی وهم احمدی نژاد وهم روحانی هست واداره اش هم روز به روز به نابودی کشیده میشه چرا هنوز کسی نیست یه استانو ازدستش نجات بده
نبوی 21 خرداد 1395
جناب آقای دکتر یوسف نؤاد : بسار عالی بود
نا شناس 21 خرداد 1395
درود بر دکتر یوسف نژاد ابتدا باید از استاندار و معاونین وابسته یه دولت قبلش شروع کرد.
ناشناس 21 خرداد 1395
نگوید مدیرا نالایق بگوید مدیران غیر همسو
نا شناس 21 خرداد 1395
درود بر بزرگ مرد ساری
سعید 22 خرداد 1395
آقای دکتر یوسف نژاد لطفا مدیر کل ضعیف آموزش و پرورش مازندران با ۶۰ نفر مشاور بازنشسته که دوباره دعوت شدند را در برنامه کار خود داشته باشید که خواسته اکثر فرهنگیان مرکز استان می باشد .
مازیار 22 خرداد 1395
دکتر عالی بود
behrooz 24 خرداد 1395
درود بر یوسف نژاد سلام بر عبوری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.